• E-dzienniczek

    Sprawdz on-line oceny swojego dziecka

  • Plan lekcji

    Plan zajęć oraz harmonogramy zajęć pozalekcyjnych

  • Jadłospis

    Aktualne dania dostepne w naszej stołówce

Szybki kontakt

Społeczny Zespół Przedszkolno-Szkolny 101 w Olsztynie

ul. Mroza 25
10-692 Olsztyn

tel.: 725 556 612
tel./fax 89 523 65 39

Aktualne godziny zajęć

8.15 – 9.00
9.10 – 9.55
10.05 – 10.50
11.00 – 11.45

11.55 – 12.40
13.00 – 13.45
13.50 – 14.35
14.40 – 15.25

Niepodległa i wierna Dziedzictwu Radosna Szkoła Szkoła odkrywców talentów Szkoła z klasą Dobrze zaprojektowana szkoła - Olsztyn Mistrzowie kodowania Szkoła w pilotażu programowania

Wycieczka do Warszawy klasy II i III

Wycieczka do Warszawy klasy II i III

28 września odwiedziliśmy stolicę Polski. W planie pobytu w Warszawie było zwiedzanie Zamku Królewskiego, Starego Miasta oraz Muzeum Techniki w Pałacu Kultury i Nauki.

Zobacz również

Głosujemy na Mazury

Głosujemy na Mazury

Głosujemy na Mazury – uczniowie ze „Stojedynki” w ramach promocji naszego regiony brali udział w głosowaniu na 7 cudów świata. Naszym faworytem było oczywiście Mazury, które znamy i kochamy. Chcemy przekazać wszystkim Polakom: „Cudze chwalicie, swego nie znacie”.

Zapraszamy na fanpage’a

Zapraszamy na fanpage’a

Zapraszamy wszystkich bardzo serdecznie do polubienia i śledzenia naszego projektowego fanpage’a, na którym zamieszczamy informacje o wszystkich działaniach w ramach projektu „Czy wszystkie bakterie są złe? Wcale nie!” Eko Odkrywcy 3, realizowanego przez…

Migamy w rytm Nowowiejskiego

Migamy w rytm Nowowiejskiego

2016 to w Olsztynie rok obchodów 550. rocznicy przyłączenia Warmii do Polski. A jeśli połączymy to z informacją, że w 2016 roku przypada 70. rocznica śmierci, a w 2017 r. – 140. rocznica urodzin twórcy muzyki „Roty”, to  nikogo nie zdziwi fakt,  że gimnazjaliści…



Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do celów statystycznych. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.

Zaakceptuj cookies Więcej informacji